5 Kasım 2014 Çarşamba

Öğrenciysen! Seksen Beşi Duyarsan


Bir gün yurtta arkadaşın odasına gitmiştim.Bana "seksen beş liralık iş var gitmek istersen" dedi. Sen öğrencisin  ve seksen beş liralık iş varmış durur musun ? Ben durmadım hemen telefon numarasını aldığım gibi aradım. Adresi alıp oda arkadaşımla beraber gittik.
Biz gelmeden önce ne yapacağımızı açıklamışlar. Bize de kısa bir açıklama yaptılar. Diş macunu tanıtımı yapacağız aynı zamanda satacağız. Sonra bir dolmuşa binip Etimesgut taraflarına gittik.Arkadaşımla beraber başladık kapı kapı dolaşıp diş macunu satmaya. Bir kapı, iki kapı derken kapılar sayılmaz oldu.Ama biz yorgunluktan ölüyoruz. Satabilsek iyi ama satamıyoruz.Neyse ki ben bir tane , arkadaşım iki tane sattı. Daha işin bitmesine bir buçuk saat vardı..Biz pes ettik çünkü kazancımız yok boşuna kendimizi yoruyorduk. O gün diş macunundan nefret ettik.
Saat ilerledikçe karnımız acıktı. Bim' e girdik , alışverişimizi yaptık ,kasa da parayı ödedikten sonra
bize promosyon olarak tüp çikolata verdiler.Arkadaşımla sevindik o kadar kalori harcadık enerji almalıydık. Büyük bir sevinçle elimize aldık meğer o çikolata değilmiş. Ne olsa beğenirsiniz "Diş Macunu".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder