19 Kasım 2014 Çarşamba

  Aradan sonra


    Başlık ilginizi çekti mi? 
    Bir ara bloga yazı yazma derdin de oluğum için, aynı gün içinde iki tane yayın yapıyordum. Fakat ödevim bitince ara verdim. O kadar yoğunum ve stres altındaydım ki bunun için rahatlamaya ihtiyacım vardı. O zamanlar,yazmak zorundaydım  ve yazmalıydım.Çünkü ucunda geçmek istediğim bir ders, iyi bir puanla, vardı.
   Aslında çok saçma değil mi? İnsan yazdığı zaman rahatlar. Ama söz konusu ödev olunca öyle olmuyor. Birde yazmak zorunda olmak ya da zorundalık bizi yoruyor.
   Alışagelmiş olduğumuz ezberci yöntemden sonra üretmek zorluyor diyebiliriz. İlkokul ve lisede yazmamış insan, nasıl yazabilir ki diye düşünmeliyiz.
   Önceden korktuğum  bu "yazmak" kelimesini artık seviyorum. Teşekkürler yazdırmayı sevdirenlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder